TELLIMUSTEGA SEOTUD KÜSIMUSED

  1. Kui toodet ei ole laos, kuidas ma saan teada, millal see uuesti saadaval on?  Registreeritud klientidel on võimalus klõpsata soovitud toote juures „saadavuse jälgimine“. Niipea kui toode on taas saadaval, saadetakse neile e-kiri.

  2. Ma ei leia poest soovitud toodet. Kas saate selle minu jaoks tellida?  Kui soovitud toodet ei ole laos, võite teavet küsida e-posti või telefoni teel. Teise võimalusena saate „toote kättesaadavust jälgida“ (kui olete registreeritud klient).

  3. Mul on vaja kooli, klubi või organisatsiooni jaoks individuaalset pakkumist. Mida ma pean tegema?  Sellisel juhul võtke meiega ühendust e-posti teel. Me koostame teile individuaalse pakkumise koos allahindlusega.

  4. Sain kauba, mis erineb minu tellimusest. Kuidas ma peaksin nüüd toimima?  Sellisel juhul kanname meie toote tagastamise või vahetamise kulud. Suuremate tellimuste korral võib see mõnikord juhtuda. Püüame probleemi võimalikult kiiresti lahendada.

  5. Mul on tellimuse saatmisega probleem. Kust ma leian abi?  Võtke meiega ühendust e-posti või telefoni teel. Püüame teie tellimuse koos teiega lõpule viia.

  6. Kas ma saan tellimust muuta või tühistada?  Muidugi saate tellimuse tühistada. Palun andke meile võimalikult kiiresti teada, et jõuaksime tellimuse enne selle saatmist tühistada.

  7. Kuidas teada saada, kas toode on laos?  Tooted, mis on märgistatud „laos“ või „saadaval“, on 99% laos. Kui juhtub, et selline toode pole laos, anname sellest kohe teada ja pakume teile kompenseerimiseks allahindlust.

  8. Kui pikk on tarneaeg, kui toode on laos?  Standardne tarneaeg Eestisse on 3-4 tööpäeva. Mõnes piirkonnas võib tarne võtta ühe päeva kauem.

MAKSEKÜSIMUSED

  1. Tahaksin maksta veebis, kuid mul on mure, et võin raha kaotada. Kuidas peaksin toimima?  Turvaline makseviis on PayPal kaudu – kui toode ei saabu, saate paluda PayPali otse abi.

  2. Kuidas ma saan maksta?  Saate maksta veebis kaardiga läbi STRIPE või PAYPAL. Samuti saate maksta pangaülekandega. Ülekannete makseinfo saadetakse koos tellimuse kinnitusega.

  3. Kust leian kauba arve?  Arve leiate pakist. Kui kaotate selle, võite e-posti teel küsida arve koopiat.

  4. Kuidas saan oma tellimuse võimalikult kiiresti kätte?  Saadame kauba välja pärast makse laekumist. STRIPE või PAYPAL kaudu maksmisel saame makse kinnituse peaaegu kohe ja kaup on valmis saatmiseks. "Järeletulemisega" tellimused saadame kohe (maksate kättesaamisel otse kullerile).

  5. Kuidas toimib makse ülekandega?  Pangaülekande korral saadame kauba välja pärast makse laekumist meie kontole. See võib võtta 1-2 päeva.

  6. Mis on kaardi kontrollnumber krediit-/deebetkaardiga maksmisel?  Kontrollnumber on teie kaardi tagumisel küljel, kolme numbriga (CVV).

KÜSIMUSED KAUBA KOHALETOIMETAMISE KOHTA

  1. Kus mu tellimus on?  Kohe pärast tellimuse saatmist saadame teile teie paki „jälgimisnumbri”. Nii saate kontrollida, kus teie pakk hetkel asub.

  2. Paki jälgimisnumber ei tööta?  Mõnikord võib juhtuda, et paki „jälgimisnumber” on aktiivne alles õhtul. Kui paki „jälgimisnumber” ei tööta ka järgmisel päeval, võtke meiega ühendust ja proovime probleemi lahendada.

  3. Minu tellimus saabus kahjustatuna?  Kui kuller annab teile üle selgelt kahjustatud paki, palume teil seda pildistada ja võimaluse korral paluda kulleril koostada kaebus. Paki sisu kahjustamise korral võtke meiega kohe ühendust e-posti või telefoni teel. Lahendame sellise kahjustatud toote nõude koos kohaletoimetamisteenusega (GLS või DPD).

  4. Toode ei sobi mulle ja soovin selle tagastada. Kuidas peaksin toimima?  Palun teavitage meid esmalt e-posti teel ja proovime leida kõige sobivama toote tagastamise variandi. Muidugi saate toote tagastada 30 päeva jooksul ilma põhjust esitamata. Sellisel juhul võite toote saata meie asukoha aadressile, mis on märgitud arvel.

  5. Millal minu tellimus saadetakse?  Kõik tasutud tellimused, mis meile tööpäevadel enne kella 15:30 saabuvad, saadame välja samal päeval. Kui see pole võimalik, teavitame teid e-posti teel.

  6. Millistesse riikidesse te toimetate?  Xtremgear.ee kaudu on võimalik kaupa toimetada ainult Eestisse, Leetu ja Lätti. Teiste riikide jaoks kasutage palun meie teisi veebiplatvorme.

  7. Millised on kohaletoimetamise kulud?  Tellimuste puhul, mille koguväärtus on kuni 90 eurot, on kohaletoimetamise tasu 5 eurot. Kõik tellimused, mille väärtus ületab 90 eurot, on tasuta kohaletoimetamisega.

  8. Olen teinud mitu tellimust. Kas tellimusi saab kombineerida?  Kui tooted pole veel saadetud, saame teie tellimused kombineerida üheks. Kui teie tellimuse koguväärtus ületab 90 eurot, on teil õigus tasuta kohaletoimetamisele. Kui olete tasunud transpordikulud, tagastatakse need teile.